Asociatiile profesionale si constiinta de comunitate (2). Pe sleau, dar fara masca

23/09/2010 at 23:10 3 comentarii

Atunci cand mi-am expus pozitia privind o posibila divizare a Asociatiei Bibliotecarilor din Republica Moldova am semnat cum se cuvine articolul si cum mi se pare corect. Sigur, m-am gandit ca nu sunt excluse si niste comentarii, data fiind tema atat de delicata. Dar nici prin gand nu mi-a trecut ca ma voi trezi in fata unei avalanse de comentarii ascunse sub masca anonimatului. E firesc sa se discute asupra subiectului, ca este intr-adevar de mare importanta pentru prezentul si viitorul profesiei, dar cu fata deschisa ca intre colegi.

In sanul unei bresle se mai intampla si disensiuni, dar discutia, chiar si in contradictoriu, trebuie sa fie, totusi, corecta. Se pare ca au trecut toate lectiile de democratie pe alaturi de noi, daca nici macar o discutie atat de simpla n-o putem purta deschis, corect, colegial, fara acoperirea unei masti. De ce ne temem si cand ne vom invata sa fim noi?

Am aprobat toate comentariile anonime, cu excepria unuia, care mi s-a parut mai dur si care vizand si o structura ministeriala, depaseste cadrul discutiei noastre. Alta ar fi fost situatia daca comentariul ar fi fost semnat si autorul si-ar fi asumat responsabilitatea.

Acum nu-mi ramane decat sa-mi torn cenusa in cap pentru faptul ca nu m-am orientat la timp si n-am dezaprobat comentariile anonime. Este prima si unica experienta de acest fel si in viitor toate comentariile fara un autor real nu vor trece de panoul de control. Putem comenta, discuta despre orice,  referitor la profesia noastra, dar numai de pe pozitii egale.

Blogul de biblioteconomie si stiinta informarii a fost conceput ca un instrument de informare si comunicare profesionala si sper ca asa va ramane.

Vera Osoianu

Entry filed under: asociatii profesionale, biblioteci.

Un site pentru persoane dezavantajate social Salonul International de Carte pentru Copii si Tineret la Balti

3 comentarii Add your own

  • 1. Pe sleau  |  24/09/2010 la 10:16

    Foarte corect, draga Vera! Am scris Pe sleau, fara sa semnez, pentru ca ai acceptat mesajele anterioare anonime, lucru care m-a mirat foarte mult. Daca accepti unul anonim – accepta si urmatoarele – nu reactiona la mesaje selectiv. Sper in continuare asa sa fie.
    A.P.

    Răspunde
    • 2. cdbclub  |  24/09/2010 la 10:56

      Ala, cultura dialogului in aceasta si consta sa stim a comunica si a ne respecta convingerile chiar daca acestea sunt diferite ca mesaj. Cu acelasi respect pentu tine, Vera Osoianu
      Dar am o problema. Azi am descoperit ca unele comenrarii nu apar pe blog pana nu sunt aprobate, iar altele apar direct fara aprobarea administratorului. SOS

      Răspunde
  • 3. Pe sleau  |  24/09/2010 la 10:23

    Si nu exista nici o conotatie criminala in actiunile BNRM, oricine are dreptul sa se afirme de sine statator.
    A.P.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Blog Stats

  • 138,337 hits

Calendar

Septembrie 2010
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

View


